Because Harry Potter has brought us together.

subota, 17.05.2008.

6. poglavlje

"Bolničarka Bloom i Falton bi bili stvarno dobar par", izjavila je Mia nakon što je pojela svoj ručak kojeg joj je bolničarka Bloom donjela u krevet (doručak, ručak i večeru nam bolničarka donosi u krevet)
"Bili bi", složila se May."Meni je malo čudno ju zvati 'bolničarka Bloom'. Mlada je"
"Zato ona i Falton jesu dobar par", reče Mia."Oboje mladi, zgodni i lijepi. Ona smeđokosa, on crnokos. Ona ima smeđe oči, a on plave..."
Mia je uzdahnula i ušutila razmišljajući o Faltonu. Ja i May smo se nasmijale.
Ja sam šutke pojela svoj ručak.
Bolničarka Bloom je s osmijehom izašla iz svog kabineta. Vjerojatno je čula Miin i Mayin razgovor jer su vrata kabineta bila otvorena.
"Pojedite i ove čokoladice", svakoj je pružila čokoladicu."Bit će vam bolje"
"Meni je dobro", reče Mia.
"Znam, ali svejedno ju pojedi"
Mia je prihvatila čokoldicu.
"Dok ste spavale u posjet su vam došla tri gosta. Rekli su da se zovu Mark, Richard i Edward", reče bolničarka Bloom."Posjetit će vas kad završe sa svojim ručkom"
Klimule smo glavom. Bolničarka Bloom je uzela naše pladnjeve i vratila se u kabinet.
"Za danas imamo barem jedan posjet", reče Mia dok je jela čokoladicu.
"Nadam se da će nam donjeti zadaće", rekla sam veselo."Danas imamo Aritmanciju, a ako ne napišem zadaću Pleasant će me ubiti"
Pleasant je bio star i vrlo strog profesor.
"A imamo i druge predmete", nastavila sam."Ne želim jako kasniti sa zadaćama"
Mia me je pogledala pogledom 'ti nisi normalna; bolesna si, a želiš pisati zadaće'
Zapravo se nisam veselila zadaćama. Zadaća je bila samo objašnjenje zašto se veselim njihovom posjetu. Zašto se veselim Markovom posjetu.
Cijeli dan razmišljam o njemu, o Marku. Zar sam se zaljubila?


"Ne mogu vjerovati", rekao je Edward kad smo im sve ispričale.
"Ništa ne kužim", reče Mark.
"Ni ja", rekla sam.
"Vi ste od sad sestre", rekao je Richard."Čudno, zar ne?"
"Što?" pitala sam.
"Ti i Mia se poznajete od prve školske godine, a sad ste sestre"
"Da, pomalo je čudno", rekla sam.
Nastupila je tišina koju je prekinula Mia.
"Ona dva vilenjaka su vjerojatno bila začarana da izvršavaju njegove zapovijedi", rekla je Mia. "Imali su staklenast pogled i čudno su se ponašali"
"Da", složi se Edward.
"Je li se nešto zanimljivo dogodilo danas?"pitala sam ih prekidajući razgovor o susretu sa Samarunom. Nisam željela više o tome razgovorati.
Mark, Edward i Richard su se pogledali kao da ne znaju što bi rekli. Zatim su me zabrinuto pogledali.
"Dobro sam", kažem upitno ih pogledavši."Zašto me tako gledate?"
"Ma ništa", rekao je Edward nehajno odmahnuvši rukom.
"Nije ništa", rekla sam."Nešto se dogodilo"
"Pa...", počeo je Mark."Ovo ti se neće svidjeti"
"Što?"pitala sam ga oštro uspravivši se.
"Pa...Annela je rekala da...da...", Mark je oklijevao.
"Što?!"pitala sam još oštrije nego prvi put.
"Rekla je da...da si doživjela živčani slom", reče Mark plašljivo.
"Molim?!"vrisnula sam."Ta...ta glupača! Ta krava! Ta..."
Iskočila sam iz kreveta.
Annela je rekla da sam doživjela živčani slom! Sad svi misle da sam luđakinja!
Uputila sam se prema vratima krupnim koracima dok je u meni kipio bijes.
"Moram je pronaći!"
"Ne!"
Mark je dotrčao do mene, okrenuo me prema sebi i uhvatio me za ramena. Osjetila sam ugodne žmarce po tijelu.
"Samo ćeš sve pogoršati", rekao je umirujućim glasom.
Duboko sam udahnula da se smirim.
"Ako je ne pronađem ja...", rekla sam sada mirnijim glasom."Eksplodirat ću"
Mark me je pogledao pogledom punim sažaljenja.
"Moraš se odmoriti"
Vratila sam se do kreveta i sjela.
May, Mia, Richard i Edward su nas gledali šokiranim licima.
Još jednom sam duboko udahnula.
"Smirena sam", rekla sam Marku.
On je klimunuo.
"Rekli smo da nisi imala živčani slom ali Plackwawci i dalje to govore", rekao je Richard.
"Do sada nismo ni znali što ti se zapravo dogodilo", rekao je Edward."Romilda nam je rekla da ste ti, May i Mia u bolničkom krilu, ali nam ništa drugo nije željela reći. Kad smo vas jutros posjetili bolničarka Bloom je rekla da se trebate odmoriti. Nije objasnila zašto"
"I vi ste mislili da sam dobila živčani slom?"pitala sam ih.
"Ne, naravno da nismo", uvjeravao me Mark.
"Zar Plackwawcima nije to nije čudno?"pitala je Mia."Ruta je kao dobila živčani slom, a od čega bi ga uopće mogla dobiti?"
"Pa sad imam razlog da ga dobijem", uzdahnula sam.
May od njihovog dolaska nije ništa rekla.
"Si dobro?"pitao ju je Edward.
"Da", odgovorila je."Plackawawci su grozni"
"Nisu svi", rekao je Mark."Maxine je rekla da sumnja da si dobila živčani slom"
Dobra, stara Maxine, pomislila sam. Jedina Plackwawica koja ne vjeruje u te ružne tračeve.
"Donjeli smo vam zadaće", iznenada reče Richard.

Mark, Edward i Richard su ubrzo morali otići.
Mia je zijevajući pogledala zadaće.
"Ne moramo ih odmah pisati, zar ne?"pitala nas je.
"Ne moramo odmah, ali moramo", uzdahnula sam.
Iz svog kabineta je izašla bolničarka Bloom.
"Imate još jedan kratak posjet", rekla nam je.
Iz kabineta je izašla mama.
Izgledala je puno bolje. I dalje je bila u poderanoj pelerini, ali joj nije tužno visila.
Nasmješila nam se.
"Došla sam provjeriti kako ste", rekla nam je sjedajući na moj krevet.
"Dobro smo", rekla sam.
"Ne mogu dugo ostati", rekla je mama kao da se ispričava.
"Možeš li nam ti objasniti zašto nas je Onaj - Kojeg - Se - Bojimo napao?"pitala ju je Mia.
"Sada znam zašto vas je napao, ali ne mogu"
"Zašto?"pitala sam ju ljutito.
Zašto nam nitko ne želi objasniti? Zar misle da ne zaslužujemo to objašnjenje?
"Žao mi je, Kate, ali ne mogu sad", reče mama oštro.
"Zašto?"pitala sam ju ponovno.
"Ne mogu", odriješito će mama.
"Ali zašto?"i dalje sam ispitivala.
"Ruta Kate Carlos!", iznervirano će mama povišenim tonom ljutito me pogledavši svojim zelenim očima."Ako kažem da ne mogu, onda ne mogu!"
Ustala se i krupnim koracima se vratila u kabinet.
"Pomalo je jezivo kako imate slične oči", reče Mia."Kao da si nas ti ljutito gledala"


Znam da je post glup, ali šta se tu može.
Posvećujem ga svima koji su ga ipak pročitali zubo





17.05.2008. u 17:34 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Naravno da se ovo događa u vašoj glavi, Harry, ali zašto, pobogu, mislite da je zbog toga manje stvarno?




Ruta nikad zapravo nije bila ja. Ja nikada nisam bila tako nesebična i pažljiva prema drugima. Strašno sam sebična i loša osoba, za razliku od nje, koja je ono što ja želim biti.

Ruta.
Image and video hosting by TinyPic
Hej, curo šećeru, ja sam ptica nebeska i to je moja sudbina.

May.
Image and video hosting by TinyPic
Čemu ti pocrveniš kad neki ti momak pokloni željni cvijet? Čemu ti pocrveniš kad kaže da voli te kao čitav svijet?

Mia.
Image and video hosting by TinyPic
I strašno mrzim Romea i Juliju. Sve mi stvari smrde sad na prijevaru.

Marko.
Image and video hosting by TinyPic
Jer nisam ja ni pola tol'ko loš k'o što kruže glasine. Ja imam samo jednu nesreću, uništim sve što dotaknem.

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © Ruta