Because Harry Potter has brought us together.

ponedjeljak, 02.06.2008.

7. poglavlje

Kad sam bila mala svi su mi govorili da imam mamine oči.
Ja imam mamine oči.
To me je zbunjivalo.
Kako sam mogla imati mamine oči?
Zar je ona prije imala četiri oka i onda odlučila meni dva pokloniti?
S vremenom sam shvatila što to znači.
I sada kad o tome razmišljam, rastužim se.
Jer se prisjetim kako je lijepo biti malen i neopterećen problemima.

* * *

"Jedva čekam da izađem iz bolničkog krila", šapnu Mia."Ovo cijelodnevno leženje mi oduzima slobodu"
"I ja isto jedva čekam", reče May."Ali sumnjam da se Ruta veseli"
"Zbog 'živčanog sloma'?"
"Da", potvrdi May."Plackwawci su stvarno idioti"
Otvorila sam oči.
"Veselim se izlasku", kažem hladnije nego što sam očekivala.
"Mi nismo...", započela je Mia iznenađeno.
Mislile su da spavam.
"Znam da niste", kažem uspravljajući se.
Istina je da se veselim izlasku.
Bolničko krilo me...sputava.
Ne mogu se slobodno šetati Ewarnom i dolinom.
Čak sam se veselila povratku na nastavu.
Ali to me je ujedno i plašilo.
Svi misle da sam imala živčani slom.
Misle da sam luda.
Bojala sam se reakcije učenika kada izađem.
Ali sam se veselila što ću svima pokazati da nisam luda.
Ruta Kate, ne baljezgaj. Zar se brineš što Plackwawci misle?
Oni ti nisu važni u životu.
Važni su ti prijatelji.

* * *

"Bok, luđakinjo!" pozdravila me Martha ulazeći u bolničko krilo.
"Bok!" nasmijašila sam se.
Znala sam da se Martha šalila.
"Znači nije istina", reče Mick sjedajući na slobodan krevet koji se nalazio do Mayinog.
"Da, nije istina", potvrdila sam.
"I što ćeš sad učiniti?" pitala me Martha sjedajući do Micka.
"Pa... ne znam"
"Ja znam", reče Mia.
Upitno smo ju pogledali.
"Osvetit ćemo im se", reče ona nasmješeno."Anneli, Margaret, Kirku, Orlandu i Russelu"
"O tome sam i ja razmišljala", kažem veselo.
Bila sam dobro raspoložena.
Bolničarka Bloom nam je rekla da će nas sutra pustiti iz bolničkog krila.
I ne misle svi da sam luda.
"Naravno da ćemo se osvetiti", reče Martha. "Ali ne samo ekipici koju je Mia nabrojala. Moramo se osvetiti i ostalima"
"Na koga ciljaš?" pitala sam ju.
"Na Alyssu Amandu, Silvera i onu malo Parnsonicu", reče Mick."Oni su isto sa velikim žarom širili te laži"
"Sviđa mi se izbor. A vama?"
Pogledala sam Miu i May tražeći njihovo odobrenje.
Mia se s velikim osmijehom složila, a May nije ni sama znala što misli o tome.
"Zar je to potrebno?", pitala nas je."Oni jesu gadovi, ali možda i postoji neki drugi način. Naravno, moramo im pokazati da Ruta nije imala živčani slom, ali je li to pravi način? Ali možda to trebamo i učiniti. Možda ih samo osvetom možemo natjerati da prestanu. Ali možda..."
"May sad si ga stvarno zakomplicirala", kažem."Ako ti ne znaš, ja znam. Osvetit ćemo se"
"OK, evo plan", reče Martha ozbiljno.
Ali Martha jednostavno ne može biti ozbiljna pa je prasnula u smijeh.


Sorryte.
Piše mi se, ali što god napišem, glupo je.
Pa sam tako glupo i ostavila.

Sad vas molim da na ovo iskreno odgovorite.
Meni se tijek radnje ne sviđa.
Ide prebrzo.
Već u 4. poglavlju Samarun napada Rutu Kate.
Zanima me vaše mišljenje.
Mislite li vi da ide prebrzo?
I kako vam se sama radnja sviđa (ili ne sviđa)?
Odgovorite iskreno.
Meni se Ruta Kate kao lik sviđa.
Nije osoba koja nije osvetoljubljiva, nije uvijek spremna oprostiti...
Nije savršena (iako ne znam doživljavate li vi nju kao gospođicu Savršenu).
Nju sam napravila prema sebi, tako da ono što pročitate u boxu o Ruti Kate zapravo čitate o pravoj meni (osim što nemam sovu Ginny, nisam vještica i ne idem u Ewarn)
Zanima me vaše mišljenje o Ruti Kate.
Kako vi nju doživljavate?
Što mislite o njoj?
Molim vas iskrene odgovore.
Zanima me vaše mišljenje jer se meni radnja ne sviđa.

02.06.2008. u 18:19 • 20 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Naravno da se ovo događa u vašoj glavi, Harry, ali zašto, pobogu, mislite da je zbog toga manje stvarno?




Ruta nikad zapravo nije bila ja. Ja nikada nisam bila tako nesebična i pažljiva prema drugima. Strašno sam sebična i loša osoba, za razliku od nje, koja je ono što ja želim biti.

Ruta.
Image and video hosting by TinyPic
Hej, curo šećeru, ja sam ptica nebeska i to je moja sudbina.

May.
Image and video hosting by TinyPic
Čemu ti pocrveniš kad neki ti momak pokloni željni cvijet? Čemu ti pocrveniš kad kaže da voli te kao čitav svijet?

Mia.
Image and video hosting by TinyPic
I strašno mrzim Romea i Juliju. Sve mi stvari smrde sad na prijevaru.

Marko.
Image and video hosting by TinyPic
Jer nisam ja ni pola tol'ko loš k'o što kruže glasine. Ja imam samo jednu nesreću, uništim sve što dotaknem.

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39.


Image and video hosting by TinyPic

Copyright © Ruta